7. Ինքնանկար և կերպար

Ինքնանկար և
կերպար

Թվային բնիկները հաճախ օգտագործում են առցանց հարթակներ՝ իրենց բնորոշ կերպարները ստեղծելու համար:

Էսթետիկ ու գրավիչ մեր կերպարն առցանց աշխարհում կարող է դրական դեր խաղալ նաև անցանց միջավայրում։ Համառոտ սա կարելի է անվանել բրենդինգ, որտեղ կարևոր են մանրամասները՝

▶ մեր ստեղծած բովանդակությունը, որով ճանաչելի ենք դառնում,

▶ մեր առցանց ու անցանց միջավայրերը միմյանց կապող պատկերները,

▶ ցանկալի կերպարը, որին մարդիկ կհետևեն,

▶ համայնքները, որոնց անդամ ենք, և համախոհները։

Ինչքան էլ կարևոր և արժեքավոր լինի բովանդակությունը, առաջնահերթ է դրա փաթեթավորումը։ Եվ ճիշտ հակառակը՝ եթե բովանդակությունը այնքան էլ արժեքավոր չէ, սակայն այն մատուցվում է լսարանին հետաքրքրող մոտեցումներով, իր շուրջը կարողանում է հավաքել անհատների և ձևավորել համայնքներ։ Լավ է սա, թե վատ, այլ հարց է։ Բայց այն ունի ազդեցություն, նշանակալի է և աշխատող։

Վիկտորինաներ

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.