9. Ինչպես խուսափել ինֆլուենսերների թակարդներից

ԻՆՉՊԵՍ ԽՈՒՍԱՓԵԼ ԻՆՖԼՈՒԵՆՍԵՐՆԵՐԻ ԹԱԿԱՐԴՆԵՐԻՑ

Քննադատաբար մտածե՛ք։ Բառացի մի՛ ընդունեք այն ամենը, ինչ ասում են ինֆլուենսերները: Նրանք կարող են գովազդել ապրանքներ կամ ծառայություններ, որոնց համար գումար են ստանում, և դա միշտ չէ, որ համապատասխանում է հենց իրենց իրական համոզմունքներին կամ օգտագործման փորձին:

Ինքներդ ուսումնասիրե՛ք ապրանքը։ Մի՛ շտապեք ինչ-որ բան գնել միայն առաջարկության պատճառով: Ինքներդ ուսումնասիրե՛ք ապրանքը կամ ծառայությունը, կարդացե՛ք այլ ռեսուրսների վերաբերյալ տեղեկություններ, ուսումնասիրե՛ք բնութագրերը, համեմատեք գները: 

Գնահատե՛ք իրական արժեքը։ Երբեմն ապրանքները կամ ծառայությունները գովազդվում են որպես եզակի կամ անփոխարինելի, բայց իրականում դրանք կարող են զգալիորեն գերագնահատված լինել: Գնահատե՛ք՝ արդյոք դա իսկապես այն է, ինչ ձեզ հարկավոր է և արդյոք արժե ներդրումներ կատարել:

Մի՛ տրվեք ժամանակի ճնշմանը։Հաճախ ինֆլուենսերները հրատապության կամ սահմանափակ առաջարկի զգացում են ստեղծում ՝ ձեզ դրդելու գնման: Մի՛ շտապեք. մտածե՛ք և կատարե՛ք գիտակցված ընտրություն:

Սովորեք տարբերակել գովազդը իրականությունից։ Ինֆլուենսերը կարող է ստեղծել բովանդակություն, որը նման է անձնական կարծիքի, բայց իրականում գովազդ է: Ուշադիր եղե՛ք հովանավորության կամ գործընկերության մասին ծանուցումներին:

Կառավարեք ձեր կոնտենտը։ Եթե գտնում եք, որ ինֆլուենսերները չափազանց մեծ ազդեցություն են ունենում ձեր որոշումների վրա, վերանայե՛ք ձեր սոցիալական հարթակների news feed-ը: Բաժանորդագրվե՛ք այն մարդկանց, հավանե’ք (լայքեք) կամ տարածե՛ք այն հոլովակները, որոնք իսկապես հետաքրքրում և կրթում են ձեզ:

Սովորեք տարբերակել «ուզել»-ը «պետք է»-ից։ Երբեմն մենք գովազդի ազդեցության տակ ինչ-որ բան ենք գնում ՝ չմտածելով, թե արդյոք դա մեզ իսկապես պետք է: Սովորե՛ք տարբերել ձեր իրական կարիքները ներշնչված ցանկություններից:

Դուք պետք է կարողանաք առանձնացնել գովազդը իրականությունից և գիտակցված որոշումներ կայացնել: Ի վերջո, ձեր լավ դատողությունը և քննադատական մտածողությունը կօգնեն ձեզ զոհ չդառնալ ինֆլուենսեր մարքեթինգին։

Վիկտորինաներ

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.